Prvi april!!! Naravno da jesmo. Nikad nam se nije dogodilo da ostanemo bez ideja, pa tako ni ova dodjela IdejeX nije prekinula dobar niz. Veliki hrvatski naivci su osvojili zlato, a s kampanjom Nazovi Ninu smo i dalje neporaženi u telekom kategoriji. Učinkovitost Iskonove kampanje potvrdio je i brončani Effie. Još plemenitih metala smo pokupili u novoj kategoriji Craft za dizajn, a nama su jednako dragi i ostali projekti finalisti: Sjetan Božić, Zašto se kuhate ovog ljeta i Iskrena vina 2018.
SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!
Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.
[čitaj više]JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX
U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!