Kopirano!

FOR HE’S A JOLLY GOOD FELLOW

SLAVIMO 2. ROĐENDAN

Señor-2

E da nam je netko rekao u kakvu se avanturu upuštamo... tko zna bi li sve ponovo, ali bi vjerojatno sve opet jednako. U vremenima kad su društvena i poduzetnička klima u minusu, nije loše biti malo lud. Jer samo se tako stvari mogu mijenjati na bolje.

Sumnjamo da je i Senjor mogao predvidjeti što će mu se u prve dvije godine dogoditi: lansirao je Brand New Year projekt koji mu je donio suradnju s mnogim domaćim kreativcima (i nagrade za copywritera godine i Veliku ideju na Sudnjem danu...), upoznao je Juricu, Imeldu, Ninu, Luku, Vinka, Miru, sprijateljio se s Iskonom i drugim dragim klijentima, ušao u selekciju među najbolje kampanje u regiji na Balcannesu 2014. i među najbolje dizajne na Izložbi hrvatskog dizajna, izborio drugo mjesto na idejiX 2015., kreirao (i ispijao) Iskrena vina s kojima je osvojio Cropak za ambalažu, palio svjetla i gasio nepravde s Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš billboardom, uspješno se igrao na Kickstarteru, proglašen kreativcem godine na Indoor kreativcu za Toshibu, nahranio pola Zagreba na Klopi s klupa, kreirao vlastiti fashion brand Uzorak stolice, gostovao, žirirao i vodio radionice na WMF-u, The Cup-u, Kaktus festivalu, Semplu, TDZG-u, EFZG-u, pokrenuo Sloganini i dao nam još puno materijala za vjerovati da je moguće kreativnije i pametnije komunicirati. I što je najvažnije s kreativnim i pametnim kolegama i klijentima. Senjor, živio ti nama! 

Najnovije

VANJIN INTERVJU ZA ADVERTISER SERBIA

Nedostaju mi vizionari koji postavljaju standarde i motiviraju cijele generacije

Kreativni direktori su heart&soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencij. Pročitajte što o kreativnosti misli Vanja Blumenšajn, very creative director agencije Señor...

[čitaj više]

Svjetske, a i jedna naša

ODABRAO JURICA ĆORLUKA

Dok smo bili na kolektivnom, Señorov vođa kreativne navale Jurica Ćorluka se ufuravao u nove radne pobjede. Naime, za Marketing Mrežu je odabrao 5 kampanja koje su obilježile 2019. godinu. Ima svega, od globalne Coca Cole do lokalnih Srba u Hrvatskoj. 

[čitaj više]
back to news page