Nakon Effieja dan prije Nije u redu bilo otići doma i bez Ideje X, u ovom slučaju srebrne za Društvenu odgovornost. Osim toga, šareni Modulee pozlaćeni su u kategoriji Branding, a srebra za Branding i za Dizajn putuju na Poluotok. Ljudski je uspoređivati pa je tako bonbon sa srebrom bio najbolji u Telekomunikacijama, a bronca je tu Za one koji znaju uživati u Bezalkoholnim pićima. A tu spada i Señor — svi naši punti kad se zbroje, treći smo u ukupnom poretku domaćih agencija. Suzica u oku za kraj dodjela došla je s vijesti da je Damir Mazinjanin proglašen ilustratorom godine, također za projekt Poluotok. Ruke mu se pozlatile!
Jedna dobra ideja za kraj: bacite oko na sve spomenute pobjedničke projekte.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]