Kopirano!

XXXXXXKLUZIVNA VIJEST

Treća najbolja agencija smo!

idejaX_header_2022

Nakon Effieja dan prije Nije u redu bilo otići doma i bez Ideje X, u ovom slučaju srebrne za Društvenu odgovornost. Osim toga, šareni Modulee pozlaćeni su u kategoriji Branding, a srebra za Branding i za Dizajn putuju na Poluotok. Ljudski je uspoređivati pa je tako bonbon sa srebrom bio najbolji u Telekomunikacijama, a bronca je tu Za one koji znaju uživati u Bezalkoholnim pićima. A tu spada i Señor — svi naši punti kad se zbroje, treći smo u ukupnom poretku domaćih agencija. Suzica u oku za kraj dodjela došla je s vijesti da je Damir Mazinjanin proglašen ilustratorom godine, također za projekt Poluotok. Ruke mu se pozlatile!

Jedna dobra ideja za kraj: bacite oko na sve spomenute pobjedničke projekte.

Nije u redu u uredu
Modulee
Poluotok
Ljudski je uspoređivati
Franck Royalty

Najnovije

BACI OKO

NOVI SPOT ZA JGL

Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL. 

[čitaj više]

RAME ZA SHVAĆANJE

RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.

[čitaj više]
back to news page