Nakon Effieja dan prije Nije u redu bilo otići doma i bez Ideje X, u ovom slučaju srebrne za Društvenu odgovornost. Osim toga, šareni Modulee pozlaćeni su u kategoriji Branding, a srebra za Branding i za Dizajn putuju na Poluotok. Ljudski je uspoređivati pa je tako bonbon sa srebrom bio najbolji u Telekomunikacijama, a bronca je tu Za one koji znaju uživati u Bezalkoholnim pićima. A tu spada i Señor — svi naši punti kad se zbroje, treći smo u ukupnom poretku domaćih agencija. Suzica u oku za kraj dodjela došla je s vijesti da je Damir Mazinjanin proglašen ilustratorom godine, također za projekt Poluotok. Ruke mu se pozlatile!
Jedna dobra ideja za kraj: bacite oko na sve spomenute pobjedničke projekte.
Najnovije
NIJE OGLAS, VEĆ OGLASNIK
NAPRAVILI SMO NOVI BRANDING
Mi smo napravili branding za novi oglasnik na hrvatskom i regionalnom tržištu, a vi pročitajte kejs. Može? Vrijedi? OK? Važi? Dogovoreno?
[čitaj više]STRAŠNA KAMPANJA
SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!
Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.
[čitaj više]