Kopirano!

BUM! TRES AÑOS!

SRETNA STARA GODINA!

Señor_Novosti_3

Nama je i bila! Ponosno smo dočekali svoj treći rođendan. Ove smo godine osvojili Grand prix na MIXX-u za najbolju digitalnu kampanju godine (i IdejuX za najbolju telekomunikacijsku), REGPAK za najbolju ambalažu godine u regiji, OUTWARD za najbolji billboard u posljednje dvije godine (po glasovima publike i žirija), priznanje za najbolji copywriting godine (uz ukupno drugo mjesto na listi najkreativnijih agencija na IdejiX) - čini se da nam ide u svakom mediju kojeg se prihvatimo.

Naši su se radovi ove godine ponovo našli među najboljima na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16 i ZGRAF-u, a organizirali smo i vlastitu izložbu - i to feedbacka! Nastavili smo suradnju s našim Iskonovcima i drugim klijentima, ali smo osvojili i neke nove. Iskreno se ponosili pride izdanjem Iskrenih vina. Nazdravljali s Jägermeisterom! Glavobolju rješavali s Brufenom i Mylanom. Prvu kampanju odradili u Srbiji. Žirirali na Ideji X, NY Festivals i kod susjeda na Kaktusu. Izabrani u prestižno društvo 20 najboljih kreativnih direktora u regiji. Ugostili studente iz Zadra, predavali na Vizionaru i EFZG-u. Sudjelovali u Design Districtu i Dizajn dijalozima. Pisali za 24sataNetokraciju, Journal, Elle, Novum, MediaMarketing, Marketing mrežu, Marketing magazin... I vjerojatno ponešto u ovom nabrajanju zaboravili. Ono što nismo zaboravili je kako smo se osjećali kad smo pogledali unazad i što smo sebi obećali dok gledamo unaprijed. Sad nam se već nekako čini da će sreća biti i četvrta.

Najnovije

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]

STUDIJ DIZAJNA JE PREŠAO IGRICU

NOVI PROJEKT U SURADNJI S HRVATSKIM TELEKOMOM

Kako napraviti dobru komunikacijsku kampanju? To sada znaju studenti sa zagrebačkog Studija dizajna. Kako bi se upoznali s cjelokupnim kreativnim procesom, zadnja su dva mjeseca pod budnim mentorskim okom Señora samostalno razvijali kreativne koncepte i vizuale za HT-ov projekt Telekom eSports Championship. Bravo za njih, njihove profesore i Hrvatski Telekom!

[čitaj više]
back to news page