Kopirano!

BUM! TRES AÑOS!

SRETNA STARA GODINA!

Señor_Novosti_3

Nama je i bila! Ponosno smo dočekali svoj treći rođendan. Ove smo godine osvojili Grand prix na MIXX-u za najbolju digitalnu kampanju godine (i IdejuX za najbolju telekomunikacijsku), REGPAK za najbolju ambalažu godine u regiji, OUTWARD za najbolji billboard u posljednje dvije godine (po glasovima publike i žirija), priznanje za najbolji copywriting godine (uz ukupno drugo mjesto na listi najkreativnijih agencija na IdejiX) - čini se da nam ide u svakom mediju kojeg se prihvatimo.

Naši su se radovi ove godine ponovo našli među najboljima na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16 i ZGRAF-u, a organizirali smo i vlastitu izložbu - i to feedbacka! Nastavili smo suradnju s našim Iskonovcima i drugim klijentima, ali smo osvojili i neke nove. Iskreno se ponosili pride izdanjem Iskrenih vina. Nazdravljali s Jägermeisterom! Glavobolju rješavali s Brufenom i Mylanom. Prvu kampanju odradili u Srbiji. Žirirali na Ideji X, NY Festivals i kod susjeda na Kaktusu. Izabrani u prestižno društvo 20 najboljih kreativnih direktora u regiji. Ugostili studente iz Zadra, predavali na Vizionaru i EFZG-u. Sudjelovali u Design Districtu i Dizajn dijalozima. Pisali za 24sataNetokraciju, Journal, Elle, Novum, MediaMarketing, Marketing mrežu, Marketing magazin... I vjerojatno ponešto u ovom nabrajanju zaboravili. Ono što nismo zaboravili je kako smo se osjećali kad smo pogledali unazad i što smo sebi obećali dok gledamo unaprijed. Sad nam se već nekako čini da će sreća biti i četvrta.

Najnovije

All eyez on Indirekt

BRANDIRALI SMO JUBILARNI INDIREKT

Osim što za svoje jubilarno 10. izdanje ima super lineup, naš indie festival Indirekt koji je posvećen otkrivanju budućih glazbenih zvijezda ima i super novi vizualni identitet i slogan. Bacite oko na Indirektovo oko koje je stalno u potrazi za novim talentima i vidimo se ovaj vikend u Umagu!

[čitaj više]

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

[čitaj više]
back to news page