Sjećaš se kad smo ti prošle godine poželjeli još uspješniju godinu? E pa nama se želja ispunila! Festivalska sezona je rušila rekorde: imali smo najveći broj finalista na Balcannesu (Atlantic Grupa, Iskon Smart, Smrtphone), pa su accounti izračunali kako je čak 12% najboljih kampanja u regiji nastalo kod nas. Na stranu finalisti, titulu najvažnijeg događaja sezone glatko odnosi titula Agencije godine i zlatni lav s kojim, zbog veličine (one fizičke), još ne znamo kamo ćemo. Najveći broj finalista imali smo i na Effieju, a potvrdili smo čak dva: zlato za Brufen i broncu za Casting. I na IdejiX smo se na stage penjali X puta: za najbolju kampanju godine (Iskon Casting), zlato i srebro u telekomunikacijama (Smart i Casting), broncu u društvenim akcijama (Smrtphone) i s našim Iskonom, proglašenim oglašivačem godine. Za to vrijeme, preko grane, naša Iva proglašena je ženom meseca u srpskom Elle-u.
Ono što nas veseli još više od nagrada su ljudi. Bez dobre zajedničke energije teško bi stvarali (i ponekad preživjeli dan). Zato i jesmo izbirljivi pri zapošljavanju, a najsitnije sito prošli su Alen i Tomislav koji su pojačali dizajn i Stipe account odjel. Mogli bi još pisati o novim kampanjama (Nazovi Ninu, Meggle, Azuri…), predavanjima (Kreativna republika, Unblokiranje…), žiriranjima (IdejaX, HGK…), tulumima (da, Intimno ruženje je doživjelo nastavak!), Behance featurima (nova Iskrena vina), našem unBLOK-u (koji je odmah po lansiranju stigao na Izložbu hrvatskog dizajna 17/18, a ti ga još stigneš naručiti na info@senor.hr i staviti nekome pod bor ;) i mnogim drugim stvarima, ali tko još čita duge tekstove.
Izvješće završavamo blagdanskim projektom koji te želi potaknuti da se prisjetiš onih usamljenih i pokloniš im malo svog vremena. O projektu čitaj ovdje ili u vijesti iznad, a mi želimo da ti Božić, i svaki drugi dan koji slijedi, bude sretan.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]