Sjećaš se kad smo ti prošle godine poželjeli još uspješniju godinu? E pa nama se želja ispunila! Festivalska sezona je rušila rekorde: imali smo najveći broj finalista na Balcannesu (Atlantic Grupa, Iskon Smart, Smrtphone), pa su accounti izračunali kako je čak 12% najboljih kampanja u regiji nastalo kod nas. Na stranu finalisti, titulu najvažnijeg događaja sezone glatko odnosi titula Agencije godine i zlatni lav s kojim, zbog veličine (one fizičke), još ne znamo kamo ćemo. Najveći broj finalista imali smo i na Effieju, a potvrdili smo čak dva: zlato za Brufen i broncu za Casting. I na IdejiX smo se na stage penjali X puta: za najbolju kampanju godine (Iskon Casting), zlato i srebro u telekomunikacijama (Smart i Casting), broncu u društvenim akcijama (Smrtphone) i s našim Iskonom, proglašenim oglašivačem godine. Za to vrijeme, preko grane, naša Iva proglašena je ženom meseca u srpskom Elle-u.
Ono što nas veseli još više od nagrada su ljudi. Bez dobre zajedničke energije teško bi stvarali (i ponekad preživjeli dan). Zato i jesmo izbirljivi pri zapošljavanju, a najsitnije sito prošli su Alen i Tomislav koji su pojačali dizajn i Stipe account odjel. Mogli bi još pisati o novim kampanjama (Nazovi Ninu, Meggle, Azuri…), predavanjima (Kreativna republika, Unblokiranje…), žiriranjima (IdejaX, HGK…), tulumima (da, Intimno ruženje je doživjelo nastavak!), Behance featurima (nova Iskrena vina), našem unBLOK-u (koji je odmah po lansiranju stigao na Izložbu hrvatskog dizajna 17/18, a ti ga još stigneš naručiti na info@senor.hr i staviti nekome pod bor ;) i mnogim drugim stvarima, ali tko još čita duge tekstove.
Izvješće završavamo blagdanskim projektom koji te želi potaknuti da se prisjetiš onih usamljenih i pokloniš im malo svog vremena. O projektu čitaj ovdje ili u vijesti iznad, a mi želimo da ti Božić, i svaki drugi dan koji slijedi, bude sretan.
Najnovije
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]